fredag den 1. januar 2010

Lækker vamset sweater

Sidst i november kunne Sanne iføre sig denne lækre sweater (i al beskedenhed selvfølgelig). Sanne er "mor" til Berthas aller bedste veninde, Chili.


Fakta:
Garn: Eskimo fra Drops
Forbrug: 690 gram
Størrelse: Medium
Opskrift: Denne
Pinde: 8 og 9 mm
Ændringer: Da jeg havde strikket op til ærmegavet første gang, besluttede jeg mig for at prøve den på Sanne, og det viste sig at være en god idé, for strikkefastheden var helt hen i vejret, så den var alt for lille. Jeg måtte et nummer op i pinde. Desuden er den strikket længere i både bole og ærmer.
Hot? Helt vildt! Sanne elsker den og får mange kommentarer for den.
Hun har i øvrigt fået en hue der passer til, men den har jeg glemt at tage billeder af - måske engang...

4 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig igen. Jeg håber du har det godt og vil ønske dig godt nytår. Det er nogle fantastisk søde ting du har gang i og det sjal fra Ruth bliver bare så flot. Jeg er vild med kauni i de klare farver og har brugt det rigtigt meget. God fornøjelse med det. Trøjen til din hunds vens mor er bare lige i øjet i det her vejr. Hun må prise sig lykkelig for at du har fået den lavet lige til det blev vinter for alvor i Danmark.

    SvarSlet
  2. Sikken en lækker og flot trøje.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  3. Lækker, lækker trøje. Kan godt forstå at modtager er glad :-)
    Godt nytår

    SvarSlet
  4. Det kan du sørme også tro hun gør Karin. Den hænger vist stort set på hende!

    Tak skal du ha Gitte.

    Jeg bliver også selv helt misundelig Garn Moster. Overvejer om 2010 bliver året hvor jeg selv kommer til at eje en trøje jeg selv har strikket ;o)

    SvarSlet